Re: OT: detektor všeho možného JDT-08

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 11 23:49:50 CEST 2019

V popisu je: “Najde např.dřevěný trámek za sádrokartonovou stěnou,...”. Už to by mne taknějak odradilo tento zázrak techniky pořídit.
Také je zde možnost, že někdo blbě přeložil návod....
aze

From: Vláďa Anděl
Sent: Thursday, July 11, 2019 11:25 PM
To: konfera
Subject: OT: detektor všeho možného JDT-08

Dobrý den,

koupil jsem si "multifunkční detektor kovů" JDT-08.

https://www.vpcentrum.eu/merici-technika/detektory-kovu-a-kabelu/multifunkcni-detektor-napeti-a-kovu-jdt-08-s-lcd

Přístroj vypadá podobně jako ten, co měli krotitelé duchů :-) a sice jsem za pětistovku nečekal zázraky, ale říkal jsem si, že když je v tom procesor a snad trochu šikovně napsaný program, mohlo by to něco rozumného ukazovat. Zatím nevím, jestli s tím jen neumím, nebo je to opravdu úplně k ničemu. Pokud to indikuje přítomnost železa, když už to neumí tím velkým displejem říct, jestli se blížím zleva nebo zprava, aspoň by to mohlo ukazovat sílu toho signálu. Jenže tam nesvítí buď nic, nebo pak všechny segmenty najednou. Tak jsem zase vytáhnul krabičku, kterou jsem si dělal před 30 lety. Cívka z relátka, plíšek pro kapacitní hledání napětí, dvě ledky a repráček. Dráty ve zdi jsem s tím našel vždycky a dá se říct že přesně. Myslel jsem si, že fabricky vyráběný přístroj toho bude umět víc. Neumí :-( Nebo má s tím někdo (lepší) zkušenosti?

Anděl

     Bez virů. www.avast.com