Jednopinovy konektor pro 350V

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 11 23:18:00 CEST 2019

Zdravim,

potreboval bych v ramci jedne desky udelat propojky, s kolegou jsme se
shodli, ze by asi bylo fajn signaly (cca 350V, max. 10 mA) netahat po desce,
ale propojky udelat nejakym odolnejsim kabelem vzduchem.

Hledam nejaky zpusob, jak ten kabel zakoncit a dochazi mi inspirace -
varianta, ze na ne nalisujeme koncovky a ty primo zapajime do desky neprosla
u kolegy, takze hledam "neco", idelane spolehlivy konektor, ktery snese tech
350V a na desce nezabere moc mista (dejme tomu prumer do 10mm, nebo ctverec
o teze hrane). Idealni by bylo, aby z nej sel kabel soubezne s deskou, tedy
neco, jako nejaky maly uhlovy faston (a uhlovy faston se zase nelibi mne :).

Nemate nekdo tip? Samozrejme to muze byt vicepolove, pokud neprekrocime onen
maximalni rozmer, naopak, vyhoda by byla v redundanci.

Diky za tipy.

Pavel Kutina

---