[OT] Daruji: autobaterie 80Ah, LCD monitor 22"

Pátek Leden 25 16:41:55 CET 2019

Přátelé,

přenechám za odnos, flašku becherovky nebo nejvyšší nabídce:

Autobaterii Banner starting bull 80Ah / 640A (rozměry 258x174x222 =
DxŠxV). Použitá, ale dosud funguje, měl jsem ji v benzínovém
dvoulitru, startovala, jenom mi připadalo, že to teď v zimě točí nějak
pomalejc a jel jsem na hory, tak jsem radši koupil novou. Teď po
měsíci, co není v autě, má 12,6V. Kdo ji chce, je jeho, v nějaké
felicii 1,3 může dosloužit, pokud se tam vejde. Nebo si z ní udělejte
UPSku k routeru nebo třeba svícení ke slepicím ;)

Dále monitor LCD fujistsu siemens 22" P22W-S ECO (1680 x 1050, DVI,
VGA, HDMI a 3,5" audio jack, reproduktory), někdy, tzn. velice
nahodile blbne, objevují se artefakty v polovině obrazu (kabelem to
není), opět, kdo chce, je to jeho. Možná je to nějaká blbost,
studeňák, někde se něco ohřívá, nemám na to čas a ani ten monitor
nepotřebuju (dostal jsem ho v práci, že ho mám odnést do popelnice).

Je mi líto ty věci jen tak vyhodit, když ještě úplně na vyhození nejsou.

Předání Praha východ, tzn. Úvaly, Černý most, Brandýs, jednou za 14
dní jezdím do Kolína.

Pavel Kadečka.