Re: Chytrý náramek

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Leden 25 14:51:50 CET 2019

Dobrý den,

Podle mě to sice používá BT, ale nepoužívá to software telefonu. Má to
nějaký vlastní komunikační protokol, a dokonce nemusíte mít ani náramek
spárovaný s telefonem, a stejně ten jejich soft s ním komunikuje. Podle
mě to využívá hardware BT na nějaké nižší úrovni.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /