Re: Chytrý náramek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 25 13:46:11 CET 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Záruba <swz na volny.cz>
Komu: Martin Zaruba <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 25. 1. 2019 11:52:10
Předmět: Chytrý náramek

> Žena si koupila Xiaomi Mi Band 2. Já nebyl moc příznivcem těchto
> zařízení, ale protože mi zrovna odešly hodinky řízené radiem, uvažoval
> jsem o něčem podobném. Ten náramek má jednu vlastnost. Ač komunikuje
> přes BT, nekoliduje s hands free v autě a oboje funguje současně. Jak je
> to možné?

Kam mé znalosti sahají, tak BT se chová podobně jako USB - máš něco jako kontenty, nebo endpointy a zařízení je schopno obsloužit několik endpointů daného typu. Například jeden modem a jedno audio. Pokud se náramek nehlásí k audiu, tak ho handsfree dostane v klidu a bez problému. Pokud se náramek rozhodne, že mimo jiné bude i audio (asi aby mohl pípat když zvoní telefon), tak má handsfree problém.