Jaky filament pouzivate

Neděle Leden 20 08:05:45 CET 2019

Ja tisknu na Prusa MK2 filamenty od Prusi a jsem s tim velmi spokojeny, jak s
tiskarnou, tak s filamenty. Prevazne PLA, ale i ABS a PETG. Drive nakoupene
filamenty jsem dopotreboval, ale pristup "prece to nevyhodim" byl na hrane
snesitelnosti (ale ono to drive bylo hodne davno drive, takze to neni prilis
smeroplatne).

D.O.