Jaky filament pouzivate

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 19 23:34:39 CET 2019

Ender - 3 mám ve verzi PRO a už jsem od Vánoc  vytočil dvě cívky PLA + ten
kousek, co byl u tiskárny jako vzor.

Podle mého oka to tiskne vše dobře a nevidím mechanické rozdíly. Ale
nejlepší je pro mne Gembird ( CZC )  neboť vůbec nesmrdí a může se tisknout
v bytě.

Jinak jsem už tisknul i malá ozubená kolečka a velmi mě překvapila pevnost
a funkčnost.

Zítra se chystám ráno spustit největší a nejdelší tisk - asi na 12 hodin,
osadil jsem už raději novou cívku.

Jinak zavádění filamentu u Endra je teda pěknej vopruz - náběh  za
"podávacím" motorem je velmi úzký a je kumšt se do toho trefit filamentem.

Asi to budu muset rozebrat a  nechat vyfrézovat  ve stěně malý konus -
trychtýřek, aby tam filament šel bez problému strkat. Tohle není moc dobře
vyřešené.

Krom FANu zdroje ale jinak u Enderu samá pozitiva a sociální jistoty :-)
Je 3D tisk jako droga, viděli to tu u mě už 3 lidi, dva ( modeláři )  mají
už  objednáno... :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>