Jaky filament pouzivate

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Leden 19 19:59:56 CET 2019

Ak tlacite dekel na smetiak tak to zrejme jedno je.

Ak tlacite nieco taketo:
http://diskuze.modely.biz/download/file.php?id=28520&mode=view tak hraju
vyznamnu rolu aj ine vlastnosti ako nejaka tepelna roztaznost.

Napriklad takto vyzera tlac z ABS (cista tlac, tvarove skreslenie) :
https://vlaciky.bastl.sk/wp-content/uploads/2018/03/kolaje_4.jpg a takto
z PLA (tvarova vernost ale chlpate):
https://vlaciky.bastl.sk/wp-content/uploads/2018/03/kolaje_7.jpg

Idealne by bolo dosiahnut tvarovu vernost PLA a cistotu tlace ABS
(nehovoriac o tepelnej odolnosti) - no a ASA,  ako sa zatial zda, sa k
tomu - za istych podmienok - blizi.

Kazdy mame svoje kriteria..

Jo, a zabudol som z zozname "dobrych" PLA zmienit aj vase Fillamentum -
ako plus maju krasne farby.

-m-