Jaky filament pouzivate

Sobota Leden 19 19:24:37 CET 2019

ASA jsem zkousel a tepelna roztaznost asi o chlup lepsi nez ABS ale
stale dost velka. Je to asi dost sycene nejakym plnivem ale vyhody jsem
nejak nenasel - asi se projevi hlavne v odolnosti proti UV.
Nejlip se mi osvedcil PETG, nejde to sice fakt obrabet lip nez PLA ale
vypada to zajimave (polopruhledne varianty), je to stabilnejsi nez PLA
pri vyssich teplotach a pruznejsi pri nizsich. Lepi se to asi nejlip k sobe.
Co se tyce vlastniho tisku, nepozoruju velke rozdily, casto vezmu soubor
pro nejaky material a tisknu nejaky jiny, jen upravim teplotu podlozky a
pri vetsim rozdilu i trysky na displeji tiskarny.