Jaky filament pouzivate

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Leden 19 19:04:38 CET 2019

Na to tazko dostanete univerzalnu odpoved. A ak ju dostanete, tazko bude
spravna.

Aj filamenty roznej farby od jedneho vyrobcu sa lisia. A potom chovanie
pri tlaci zavisi od mnoho faktorov - chladenie, material podlozky,
akceleracie pri presunoch (odtrh). Preto sa nazory tak lisia.

Co sa mna a PLA tyka, dobre skusenosti s Gembird (alza), Createbot
(cina), Verbatim (alza). Zle skusenosti Plasty Mladec a Prusa (nielen
PLA, ale aj ABS, ABS-T a PET-G)

Ako tip - teraz testujem ASA - pri vyssej teplote a miernom chladeni sa
dari v mojej oblasti zaujmu dosiahnut vysledky takmer dokonale - ziadne
chlpy, kresba detailov ako u PLA, teplotna odolnost ako u ABS.

-m-