Jaky filament pouzivate

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Leden 19 18:16:33 CET 2019

Zdravim,
Jsem v 3D tisku hodne novy, prosim zkusenejsi kolegy o radu:) Jaky (jakou
znacku/kde kupujete) filament?
Jedna se mi o PLA 1.75mm (ale asi bych rad zkusil i PETG a wood) Zdroju /
vyrobcu je docela hodne. Zkousel jsem hledat nazory tak ruzne po forech a
vesmes u kazdeho vyrobce najdu cca stejne mnozstvi pozitivnich i
negativnich zkusenosti - takze nevim nic. A hlavne - k zdejsimu osazenstvu
mam prece jen vetsi duveru:)
Asi to neni nezbytna informace, ale tisknu na Ender-3. Ted mam jeste nejaky
filament "Creality" co jsem koupil s tiskarnou - ale to je jen nejaky
rebrand, skutecneho vyrobce neznam (a ani neni jiste, ze bude pokazde
stejny).
Diky za rady,
Marek