Cim namazat karusel u multimetru?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 20 02:25:52 CET 2019

Zdravim,

dal jsme se do rekonstrukce meho stareho, ale porad bezvadne funkcniho
multimetru Metex M-4650 (4.5 mistny DMM), a protoze byl neskutecne spinavy a
takovy nehezky (koupeny v roce 1992, od te doby dlouho v kuracke dilne),
cely jsem ho rozhodil, vydrbal izopropylem i mydlovou vodou a ted je jak
novy.

Akorat to ma hacek - puvodne byl necim namazany karusel, kontakty v nem i
DPS, po ktere to jezdi, coz se mi samozrejme pri celkovem cisteni podarilo
smyt. Vsechno funguje bez ztraty kyticky, jen to pri prepinani "hraje" a
dela to celkove nejak vic zvuku, nez jsem byl zvykly a moc se mi to nelibi.

Cim to namazat? Byly namazane kontakty, ktere na pruzinkach sedi v jezdci
karuselu, tak i DPS, po kterych ty kontakty jezdi. Docela nerad bych to
nechaval suche a naopak, netusim, cim to namazat, aby to fungovalo i po
namazani, podle schematu mensiho brachy 3650 (3.5 mistny, lisi se jen
pouzitym prevodnikem) karusel prepina signalove cesty, tak, jak to byvalo
obvykle.

Diky za kazde postrceni spravnym smerem.

Pavel Kutina