Životnost SSD

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Leden 19 10:21:48 CET 2019

Zdravím.

Narazil jsem na článek (jeden z mnoha) o výhodách a nevýhodách SSD.

http://www.hobbyland.cz/news/ssd-disky-vyhody-a-nevyhody/

Jako hlavní nevýhodou je samozřejmě uváděn omezený počet zápisů, resp.
mazání a nutnost mazání po celých blocích.

Je tam uvedeno i několik rad, jak životnost prodloužit (omezení počtu
zápisů). Mezi nimi i vypnutí hibernace, stránkování, indexování,
defragmentace...

Zrovna hibernace bych se vzdát nechtěl a bohužel podle většiny zdrojů nelze
hibernační soubor přesunout na jiný disk. L

Co mne ale zaráží, je ten zmiňovaný vliv režimu hibernace. Je to pár GB
ukládaných při běžném používání NB jednou nebo dvakrát denně. Ale třeba
takové datové soubory MS Outlook mají velikost také kolem GB a ukládají se
každých pár minut. Má smysl se tým zabývat a přesunout je na jiný disk?

Zdeněk