Re: Životnost SSD

Sobota Leden 19 10:52:21 CET 2019

Myslim, ze nema. Provozuji nekolik SSD v ruznych noteboocich v ruznych
rezimech nekolik let a podle diagnostiky se predpokladana zivotnost
pohybuje nad 10 let, coz zdaleka prekonava zivotnost moralni - vzdycky
koupim vetsi a mensi stehuju do starsich NTB, neodesel zatim zadny a
pokud se da verit SW co vypisuje stav, tak kondice je stale dobra. Jeden
NTB bezi uz asi 4 roky v rezimu 24/7 pres zimu s W7 a disk taky OK. Je
fakt, ze jen monitoruje provoz topeni. Pracovní NTB se hibernoval tak 3x
denne cca 3 roky. Ted mam teda novy, ktery uz jen uspavam, protoze
spotreba baterie je nepozorovatelna v tomto rezimu.
Asi je nejdulezitejsi spis prebytek kapacity, aby wear leveling mohl
efektivne fungovat bez zbytecnych presunu dat.