[OT] Domaci kutil - tapeta na dvere

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Leden 18 12:11:27 CET 2019

Zdravím,

udělal jsem test se samolepicí tapetou z OBI. Imitace dřeva. Klasika -
staré hnusné dveře do kupelny, WC, .... v paneláku. Na ploše to drží
dobře. Průšvih je obalit hrany, tak aby je to opravdu kopírovalo a
drželo. Je to malá plocha a ještě ne zrovna hladká. Prostě má tendenci
tam udělat pytel. Nakonec jsem koupil nové dveře. Taky papundekl, ale
nový a v imitaci dřeva. Cena asi 1000,- za jedny. Za fólii (tapetu) na
patery dveře bych dal cca 2500, za celé nové dveře jsem dal 5000.
Samozřejmě jsem je musel na míru přiříznout, protože futra instaloval
nějaký tatar. Drbání se s olepováním by byl podle pokusu na jedněch
daleko větší opruz. Případně mám samolepicí tapetu určitě na jedny
dveře, spíš víc, takže pokud byste chtěl a líbila se Vám, tak klidně
přenechám.

Zeman