[OT] Domaci kutil - tapeta na dvere

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Leden 18 14:45:24 CET 2019

Lepil jsem teď synovi folii na překližku abych vytvořil bílou tabuli.
To lepidlo je opravdu aktivované teplem, když jsem to nenahřál, jednak
jsem nebyl schopen přilepit ostré rohy a ni to moc na té překližce
nedrželo (buková překližka přebroušená bruskou s papírem zrnitosti
240).  když se to nahřeje, tak to drží jak ....

petr