[OT] Domaci kutil - tapeta na dvere

Pátek Leden 18 14:34:14 CET 2019

Bez toho fénu to nejde? Ne, že bych neměl fén, jen mě to zajímá.

D-c-fix, to bude tahle fólie:

https://www.hornbach.cz/shop/Samolepici-folie-D-C-FIX-drevo-90x210-cm/3872275/artikl.html

Maj tam dokonce hezkou sadu nářadí, tzn. lámací nůž a stěrku:

https://www.hornbach.cz/shop/Sada-na-zpracovani-samolepicich-folii-baleni-2-kusy/7719469/artikl.html?sourceArt=3829444&url=3829444&trackArticleCrossType=pa

P.K.