CNC chyba osy Z

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 14 19:05:29 CET 2019

Tak jsem to přehodil, a... chodí to úplně bezvadně a to jsem neměnil
kroky/zrychlení, takže Z místo osy X osa lítala jak drak. Osa X samozřejmě
taky v pohodě.

Vrátil jsem to zpátky, a... je to tam zas, ale v mnohem menší míře a opačným
směrem (podstatně delší trápení a jen 0,7mm).

Takže bych asi měl podezírat kombinaci konektorů (jsou tam takové ty
letecké, možná ze spadlého letadla)? Tak to ještě zkusím kuchnout a
propájet.

Jinak je tam komerční Z-DQ kontrolér (verze s toroidním trafem), co jsem
viděl fotky, tam asi nejde úplně jednoduše nastavit proud.

JL

----- Původní zpráva -----
Od: Marek Sembol

nepisete nic blizsiho o tom stroji (jaka je osa Z, jake jsou motory, cim
jsou krmeny, ...)
Jen tak zpatra:
- chodi osa Z dostatecne hladce? (napr. rucne protocit nahoru-dolu, jestli
to jde lehce
- zvetsit proud do motoru?
- je motor OK?

Pokud by byly motory pro osy Z & (X | Y) stejne, tak zkuste prehodit motor i
s budicem na vyzkouseni...