CNC chyba osy Z

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Leden 14 18:08:46 CET 2019

Zdravim,
nepisete nic blizsiho o tom stroji (jaka je osa Z, jake jsou motory, cim
jsou krmeny, ...)
Jen tak zpatra:
- chodi osa Z dostatecne hladce? (napr. rucne protocit nahoru-dolu, jestli
to jde lehce
- zvetsit proud do motoru?
- je motor OK?

Pokud by byly motory pro osy Z & (X | Y) stejne, tak zkuste prehodit motor
i s budicem na vyzkouseni...
S pozdravem,
Marek