neco jako inteligentni chata

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Leden 13 09:51:47 CET 2019

Dobrý den

Doporučuji použít nějaký standard. Nejlépe RS485 a ModBus. Je to
jednoduché  a dělá se na to spousta čidel. Až na to budete chtít za čas
něco dalšího připojit a nebude se Vám chtít nic bastlit, tak si prostě
koupíte další čidlo. Pokud pojedete na nízkých rychlostech, tak můžete
RS485 zapojit jak chcete, fungovat to bude. Velká výhoda RS485 oproti
1wire je, že RS485 se dá snadno galvanicky oddělit, s 1wire to bývá
trochu problém.

S.P.