neco jako inteligentni chata

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Leden 12 19:45:49 CET 2019

V souvislosti s původním dotazem by bylo zajímavé vědět, zda nenastane
problém, když se k běžnému routeru připojí 40 ks ESP, případně jaký správný
router použít, aby problém nenastal. A potom přijde na řadu výpočet ceny
(správný-běžný)/40 a to přičíst k ceně jedné krabičky.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Buchta
Nikdy mi to fatalne neselhalo, ESP32 ma dost dobre reseny watchdog,
mozna se to nekdy restartovalo ale s tim v programu pocitam. K siti se
to treba po vypadku a restartu AP pripojuje bez problemu.
Mam asi 5 permanentne instalovanych a stale pripojenych kusu a dalsich
par v ruznych testovacich rezimech.