neco jako inteligentni chata

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 12 12:56:19 CET 2019

Pro inspiraci - mám udělanou CSMA/CD sběrnici na otevřeném kolektoru.
Provozuji jí na 12V a rychlost 16kbps. Funguje to docela dobře na třech
drátech v docela zarušeném prostředí:
http://www.fucik.name/masinky/TheCube/

Co to asi ve tvých očích degraduje je fakt, že je to postavené na
procesoru PIC16F153xx. Tím se totiž drasticky sníží cena na jeden node.