Topne kabely

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Leden 11 12:32:15 CET 2019

Zdravím,

mám doma kus topného kabelu - rozstříhl jsem udělaný komplet, protože
jsem potřeboval vytápět z 12V.  Z hlavy teď nevím, ale na těch 12V to
bylo kolem 1m.

Pokud to vydrží, v neděli jak budu doma, se podívám, pošlu fotku typu
kabelu a jeho měrný odpor. Případně pokud toho není třeba moc, tak se
rád rozdělím s tím co mi zbylo.

Jen realizační detail - topný drátek je tenoulinký, slitina nejde
letovat a kabel je v provedení "koaxiálním" kde opletení je z masivní
mědi. ta se připojuje na PEN u napájení ze sítě. Já jsem se na to
vykašlal a pro 12V jsem ji nezapojil nikam.

Petr