Topne kabely

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 11 13:29:15 CET 2019

no ja prave nevim kolik toho presne na ty tri topne okruhy 24V/1A budu
potrebovat...to je fuk..dneska pujdu driv z prace a pojedu to
koupit...musim to namotat na ty kolena co mi vedou do lodi, protoze ty
mrazy zacinaji uz fakt hrozit. Jestli zbyde tak se nic nedeje..me se to
porad na neco hodi.

Ja pocitam, ze vezmu dve vicenasobne WAGO svorky (ty packove) a ty okruhy
do toho nacvakam. Kabel zapojim tak, ze jej na konci pomoci dalsi
wagosvorky proklemuju a privod tim padem bude jen na jedne strane - to
opleteni bude slouzit jako pracovni vodic.

RV