Topne kabely

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 11 12:14:53 CET 2019

Zdravim,

nemate nekdo nejakou povedomost o pouziti topnych kabelu. Chystam se, ze se
zastavim dnes v elektroobchodu s elektroinstalacnm materialem a uz ted z
toho mam pupinky, nebot elektrikarema (tema domovnima) jsem znacne
nekompatibilni...v tom kseftu vedou tyto kabely:

https://shop.fenixgroup.cz/k117-internetovy-obchod-ecofloor-topne-kabely-podlahove-vytapeni-topne-okruhy-primotopne-psv-10-w-m

kdyz jsem se po telefonu ptal jakej ten kabel ma mernej odpor tak na me
koukali jak na ufona, ze nikdo to na nic nikdy nepotreboval...ja to totiz
potrebuju zapojit na na DC 24V a potrebuji udelat tri topne okruhy tak aby
kazdy bral cca 1A. Jenze z toho co tam pisou se toho nejsem nejak schopnej
dobrat....

Treba zde u tohoto:
https://shop.fenixgroup.cz/z1105-psv-10170

predpokladam, ze 230V / 16m dava cca 14.4V/m coz pri deklarovanem vykonu
10W/m coz je tedy 0.7A a tedy cca 20R/m.....IMHO tedy pri 24V a limitu 1A
dostavam tedy ze potrebuji o odporu 24R tedy cca 1.2m...no a ted mi do toho
hodi vidle, ze nevim zda tech 16m je nebo neni vcetne tech studenych koncu,
ktere jsou 5m dlouhe

Nemate to nekdo namontovane a zmerene?

RV