stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Leden 8 16:29:11 CET 2019

Asi před dvěma lety jsem vyvinul značné úsilí získat pro mého
zaměstnavatele vzorek
nebo alespoň nějaké detaily , přičemž potenciál užití byl značný.
Dokonce jsem s panem Procházkou telefonoval.
Na ničem jsme nebyli schopni se dohodnout, jen mlžení.
To, že staví fabriku, mě opravdu překvapuje, ale třeba budeme překvapeni.
Já jsem už v důchodu, takže to jen pozoruji z dálky.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 8. 1. 2019 v 16:18 odesílatel Stanislav Šmejkal <smejkal na smejkal.com>