stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Úterý Leden 8 18:41:21 CET 2019

Tohle jste cetli
https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/16935-baterie-he3da-vyroba-zatez-zkrat-a-crash-test
?
Asi to jako baterie i funguje ale nenapada mne, co je na nich proti
modernim clankum ve stylu rulicky prevratneho. Technicke udaje tam take
moc nejsou ale vypada to, ze je to proti nim tezke, velke a nedava ani
tak velke proudy. Nejlepsi jsou ty teplomery na viku, vypadaji identicky
z temi co kupuju na Ali za asi dolar ale mozna je to nejaka znacka... :-D
Zajimava je diskuse pod clankem.
No jsem zvedavej.