stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Leden 8 16:18:17 CET 2019

V roce 2016 to měl vyrábět "do konce roku".
https://www.youtube.com/watch?v=harG_Gg8DeE

A vysvětlení spolupráce s panem Prusem (čas 13:35) ve mně nebudí důvěru.
Byť mně osobně nevadí stínání, Seychely, dotační problémy a podobné věci
jako Veselovskému, ale ty kecy Pana Procházky nebudí důvěry ani kousek.

Hlavně mi přijde, že na to, jak konkurenční a rychlé odvětví řešíme, tak
HE3DA se plácá na místě a řeší kraviny.

Standa