male OT - cesta Tokio - http://www.nepconjapan.jp/en/

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Neděle Leden 6 01:16:07 CET 2019

Zdravim osazenstvo,

zase prosim o cestovatelske rady.

Pod stromecek jsem si nadelil letenky do Tokia, chci se podivat na veletrhy
http://www.nepconjapan.jp/en/

Pokud mi pocasi plany neprekazi, tak letim 14.1.

I kdyz jsem uz jednou v Japonsku byl, ale bylo to pouze na otocku ( dve
noci) a bylo to asi 15 let zpet, tak uz toho moc nepamatuji a asi se dost
zmenilo.
V te dobe napriklad moderni 3-pasmove nase mobilni telefony v Japonsku byly
bez signalu ... myslim, ze tam uz meli modernejsi sit a ta nase byla
ignorovana.

Jak tam jsou zasuvky? Je treba redukce? Potrebuji zdroj notebooku a mobilu
.. nic vic.
Mobilni site jsou shodne jako nase?
Jsou bezne WiFi site volne, nebo spise pocitat s zaheslovanymi sitemi?

Jelikoz mam cas 5 dnu, z toho 2-3 dny veletrh, tak 2-3 dny bych rad neco
poznal.

Co zajimaveho doporucujete shlednout? I po te technicke strance i kulturni.
Je neco, ceho se vyvarovat? Na co se pripravit?

Predpokladam, ze se budeme pohybovat metrem? Jake jsou zkusenosti?
Napr. v HongKongu se osvedcila Octopus Card. Je neco obdobneho v Tokiu?
Dopravu jeste budu studovat.

Diky predem za vsechny rady a namety.

Honza