male OT - cesta Tokio - http://www.nepconjapan.jp/en/

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Leden 6 09:51:17 CET 2019

Dobrý den,

jen pár postřehů z mojí cesty před dvěma roky :

Na městskou dopravu v Tokiu jsme měli staženou specielní aplikaci v tabletu
s celou sítí linek.
Dost to pomáhalo.  Jinak všude rozdávají tištěné mapky.
Lístky jsme normálně kupovali v mincovních automatech.
Pokud chcete dávat jízdenky do nákladů, tak je potřeba chodit z Metra přes
výchd, kde je budka s člověkem, který
vám jízdenku orazítkuje a vrátí. Pokud půjdete přes výstupní turniket,
automat jízdenku nevrátí.

ještě poznámku k dopravě - lístek na vlak z letiště do města si raději
zarezervujte předem přes Intenet.
Taky byste se do vlaku nemusel dostat.

Jestli vás zajímá pohled na druhou světovou válku japonskýma očima, zkuste
tohle museum
http://www.yasukuni.or.jp/english/
a navštivte tam místnost s dopisy kamikadze rodičům před nasazením.
Je to přeložené do angličtiny a je to opravdu síla.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW