sw: 3d_tisk fusion360, otazky/odpovedi ...

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 11 09:53:28 CET 2019

dobry den.
tak jsem narazil na podivnou vec/chybu, kdy pri pouziti ctvercoveho pole
v nacrtu se mi program kousne a uz nejede. potreboval bych ji overit u
nekoho jineho. zkousel jsem na dvou pocitacich win10 a win7, kazdy jiny
ucet/licence a je to stejne.
jedna se o ctvercove pole v nacrtu kreslene nasledovne.
obdelnik 600x400mm
kruznice 2mm. odsazena v jeho levem spodnim rohu o 10mm, + vazba/kota.
obdelnik odsazen od souradnice 0,0 o 10mm vazba/kota.
pak obdelnikove pole na kruznici 2mm, 580mm/58ks + 380mm/38ks.
vysledek je obdelnik s 2mm kruznicena po 10mm. ma souradnici 10,10mm.
pokud ted zkusim zmenit odsazeni pole od rohu obdelnika, nebo odsazeni
obdelnika od souradnice 0,0 poklepanim na kotu/vazbu a prepsanim, tak to
program vetsinou nerozdejcha. nekdy do treba jednou po xx sekundach
projde, na 99% uz jen vytezuje jadro procesoru a konec.
je to sice cca 4000 objektu, ale to neni zadny zavratny pocet ?
muzete tento jednoduchy pokus nekdo zkusit.
diky.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65