Fm transmiter

Josef Zeman jozem na volny.cz
Sobota Leden 5 13:48:04 CET 2019

Zdravím,

podobné udělátko jsem si před časem pořídil také. Požadavek byl zapojit
do libovolného audio výstupu a chytat na několika telefonech v blízkém
okolí vysílače. Taková bezdrátová sluchátka pro neomezený počet lidí.
Za zhruba 150,- zřejmě od Číňana. Ani nevím, co to je za typ. Také pokus
a ejhle, ono to opravdu funguje. Při naladění do díry mezi stanicemi
perfektní příjem. Napájení z USB.

Josef Zeman