Fm transmiter

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Leden 5 13:55:57 CET 2019

Mě by docela zajímalo, jak je to s legálností takových zařízení. Když to
prodává Mall, tak to asi nějak vyřešené je. Ale jak?

Vždycky jsem si myslel, že se tyhle věci zapojují přes nějakej směšovač do
anténního vstupu autorádia a ven nic neleze.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Josef Zeman
podobné udělátko jsem si před časem pořídil také. Požadavek byl zapojit
do libovolného audio výstupu a chytat na několika telefonech v blízkém
okolí vysílače. Taková bezdrátová sluchátka pro neomezený počet lidí.
Za zhruba 150,- zřejmě od Číňana. Ani nevím, co to je za typ. Také pokus
a ejhle, ono to opravdu funguje. Při naladění do díry mezi stanicemi
perfektní příjem. Napájení z USB.