Fm transmiter

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Leden 5 12:37:38 CET 2019

Tak jsem nakonec přece jen zkusil

https://www.mall.cz/audio-prislusenstvi-auto/sencor-swm-160-r-fm-modulator-do-auta?tab=reviews

moc jsem od toho nečekal, zvlášť ne za tu cenu. K mému obrovskému údivu
nevím, co bych tomu vytknul. Hraje to jako velmi silná stanice. Dokonce
jsem zkusil (v Praze) to úmyslně naladit na stejnou frekvenci s již
existující a poměrně silnou stanicí. A výsledek --- stanice zmizela a je
tam lokální vysílač. Samozřejmě písmo na displeji je malinkaté a těžko
čitelné, ale ono to zase není to zásadní. Mezi vysílačem a rádiem je cca
půl metru. V autě, které parkovalo hned vedle, tedy byly od sebe cca 1
m, byl  na frekvenci vysílače zvětšený šum, ale to bylo všechno.

Martin Záruba