Nova spajkovacka (T12)

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 2 14:30:12 CET 2019

no, kdyz mi do zasuvky vedou z pajecky jen dva draty bez koliku, tak
mezi nepripojenym kolikem a hrotem je co za napeti ? nejak mi nedochazi
souvislot mezi nepripojenym kolikem a tim zarizenim. tam bude cokoliv co
se tam nejak zanese vsema pripojenyma zarizenima na stejne fazi ?
ted se opravdu ptam, protoze nevim :-).
taky vim, ze na zapnutem zarizeni(strcenem nekam do zasuvky) muzu merit
pouze bateriovym DMM, nebo oscilem s izolovanyma kanalama a jeste radeji
taky v rezimu na baterky bez adapteru.
to tady ale nekdo urcite nejak upresni.
tomik.