Nova spajkovacka (T12)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Leden 2 14:46:33 CET 2019

Jak to čtu, nedalo mi to a proměřil jsem svoji oblíbenou HQ-Solder/30

https://www.mixton.cz/pajeci-stanice--pajecky/pajeci-stanice-48-w--160-480-c-s-led-displejem--hq-solder-30/

Hrot to má natvrdo spojený s PE, napětí proti kolíku běžným DMM
neměřitelné. Z hlediska ESD asi OK, ale chce to opravdu dávat pozor na
to, jestli pájený obvod nemá napětí nějak opřená o PE, jináč to trochu
jiskří :-)

JMN