Nova spajkovacka (T12)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 2 12:23:59 CET 2019

No já jsem to kdysi měřil různé varianty pospojování.

Nejmenší proudy do 3uA AC/DC a napětí do 3V AC/DC jsem dosáhl při spojení
natvrdo ESD plochy a hrotu páječky na zemnící kolík, levá ruka přes 1M
odpor. Největší napětí je na středu plochy a to pod 3V, na krajích do 1V.

Jasně, nesmí se pájet když je to zrovna zapnuté.

Má na to vliv i pohyb kolečkové židle.

----- Původní zpráva -----
Od: hwnews konference

Napeti na hrotu jsem nemeril, ale muzu zmerit. Nicmene nikdy mi nic
neodeslo. Mimochodem nemely by se citlive veci letovat tak, ze si pripojim
pajene zarizeni na uzemnovaci svorku na pajeci stanici??? Aspon na te Erse
je zdirka, ktera predpokladam je spojena s hrotem rucky. IMHO mi prijde, ze
merit potencial mezi nulakem a ruckou je neco naprosto zcestneho...nebot ten
me vetsinou vubec nezajima...zajima me co je mezi ruckou a pajenym mistem.