Nova spajkovacka (T12)

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 2 12:04:54 CET 2019

tak jsem ji pichnul do nejakeho lidl_metru a max ukaze 78W.
to se ale povede jen vyjimecne na chvilku, s hrotem zaborenym v hromade
cinu na dps. jakmile ale zacne cin okolo tat, jede kolem 65W. nemam tu
ted nic jak to lepe/idealne chladit. teplota nastavena na 320°C. takze
neco kolem 80W ni z jde dostat, ale jde o prechod do okoli.
tomik.