Nova spajkovacka (T12)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Leden 2 09:06:54 CET 2019

Ersu jsem chvalil urcite ja a stale ji chvalim...aspon ten model co mam ja
a specielne rucku. Letuju s ni opravdu velke plochy...ted nedavno palubu na
modelu lodi (cuprextit)  kam jsem letoval nastavby...paluba ma rozmer cca
500x200mm a pajel jsem tam ohradky z prouzku 20x150mm. Naprosto
bezproblemove prohrati.

Napeti na hrotu jsem nemeril, ale muzu zmerit. Nicmene nikdy mi nic
neodeslo. Mimochodem nemely by se citlive veci letovat tak, ze si pripojim
pajene zarizeni na uzemnovaci svorku na pajeci stanici??? Aspon na te Erse
je zdirka, ktera predpokladam je spojena s hrotem rucky. IMHO mi prijde, ze
merit potencial mezi nulakem a ruckou je neco naprosto zcestneho...nebot
ten me vetsinou vubec nezajima...zajima me co je mezi ruckou a pajenym
mistem.

RV