Nova spajkovacka (T12)

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Leden 1 22:34:06 CET 2019

No nevím, První z páječek které jsem pořídil byla i zde velmi
vychvalovaná ERSA (možná si vzpomenete na diskusi před časem). K ní 3
originální hroty po cca 500kč. Výsledek - úplně stejný - nepoužitelná na
cokoliv většího. Navíc byla na hrotu střídavina cca 60V proti ochrannému
vodiči v síti. Opravdu skvělá páječka :-(.

Nejsem tak bohatý abych mohl dělat testera zda by náhodou některý z
(možná) originálních hrotů nefungoval...

     Martin.