Nova spajkovacka (T12)

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 2 10:20:18 CET 2019

tak ersu jsem chvalil i ja :-). mam tedy nejlevnejsi "PICO",tedy bez ESD
certifikace. doma 1ks a v praci xkrat. je to ale 80W a pajeni bez
problemu, rucka super, hroty mam porad prvni.
pokud je neco 80W v elektrice a prevadi se na teplo, je snad vsechno
zmeritelne. nikam mi ta energie neutece. pak je to jen prechodem z hrotu
na pajene misto. pokud tedy reguluju nekak presne s ohledem dnes na
bezolovo a necpu energii do prehrateho mega hrotu treba z te medi, tak
nevim kde by vzniknul ten rozdil. pripojim pajecku pres wattmetr a pri
snaze prohrat neco vetsiho to proste musi 80W + neco zrat ?
uvnitr moji PICO je evidentne trafo a pripojeni do zasuvky je 2 drat.
pracoviste pro ESD se propojuje podlozka, pajecka atd. tedy mereni mezi
kolikem u dvoudrat pripojeni a ruckou nevim k cemu je ?
ja nameril cca 24V ss.
no a kondiky mezi vsema drata v zarizeni jsou dnes jistota.
ESD jsem nikdy nic nepodrizoval a nic jsem zatim neznicil.
nekde proste musi byt dohledatelna chyba.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín