Nova spajkovacka (T12)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 1 23:57:32 CET 2019

On Tue, 1 Jan 2019, OK1UGA wrote:

> Já jsem si ji taky koupil. Počáteční nadšení velmi rychle vystřídalo
> rozčarování. Na drobné věci je perfektní. Ale bohužel ani velkým a
> tlustým hrotem neprohřeje větší věci. Za poslední cca 2 roky jsem
> vyzkoušel několik různých páječek s různými typy hrotů a všechny měly
> tento problém. Navrážel jsem do toho spoustu peněz a bylo to k ničemu.
> Nakonec jsem se pokorně vrátil k ERS50 a jsem zase spokojený...

Kolega si neco podobneho (vypadalo to uplne stejne) poridil z Ciny.
Pajet s tim zatim nezkousel, ale kdyz mi to predvadel tak tam hrozne
skakala teplota hrotu pri zmene zatizeni.

Prilozil jsem pajku na namocenou houbicku a teplota hrotu (dle displeje)
okamzite skocila o 40 stupnu dolu a po oddaleni hrotu se zase skoro
okamzite vratila zpet. I kdyz to ma snimac primo v hrotu stejne se mi
ta zobrazena teplota zdala ponekud "fake". Taky to obcas z niceho nic
skocilo na displeji o deset-dvacet stupnu dolu a vzapeti zase zpet.

To co ta vec zobrazuje jako teplotu je vysledek nejakeho stabilizacniho
vypocetniho algoritmu, ale hodnoty co lezou z cidla jsou asi znacne
zasumene a nestabilni.