Nova spajkovacka (T12)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Leden 2 19:56:42 CET 2019

Čínskou T12 (plus cinske hroty) mam si rok a zatím jsem s ni vyndal vsechno i VGA konektor z MB PC (samozrejme PCB to nepřežil). Mam verzi na 24V (o něco dražší nez 12V varianta) a k ni 20V trafo z notebooku. Mel jsem Solder HQ30 a tu jsem prodal (ta už pomalu nic neprohřála – vicevrstvy PCB třeba při dolovani soucastek). T12 mi plne dostacuje, ale asi nebudu primo ukazkovy priklad, protože pajim jenom obcas. V supliku pak mam ještě 100W pistolovou, ale tu vyndávám jenom opravdu vyjimecne (ale daleko méně častěji nez s HQ30).

https://drive.google.com/open?id=1Ew0PTMAs-_3w3eTerEFZF7lbjAJ-k5Ve

Od: OK1UGA
Odesláno:úterý 1. ledna 2019 19:39
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: Nova spajkovacka (T12)

Já jsem si ji taky koupil. Počáteční nadšení velmi rychle vystřídalo
rozčarování. Na drobné věci je perfektní. Ale bohužel ani velkým a
tlustým hrotem neprohřeje větší věci. Za poslední cca 2 roky jsem
vyzkoušel několik různých páječek s různými typy hrotů a všechny měly
tento problém. Navrážel jsem do toho spoustu peněz a bylo to k ničemu.
Nakonec jsem se pokorně vrátil k ERS50 a jsem zase spokojený...

Přeji všem vše nejlepší v novém roce.

    Martin.