Hluk ventilatoru

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Únor 17 14:33:59 CET 2019

On Sun, 17 Feb 2019, Jan Kuba wrote:

> Už jsem to tu psal, chlazení zdroje - hluk je u Endera 3 opravdu příšerný,
> tohle na tom silně nezvládli :-(
> Já plánuji na zdroj Endera přidělat veliký 120mm pomaloběžný ventilátor a
> zakrýt ho komerční mřížkou z kulatého drátu, co se dodává jako konstrukční
> díl k ventilátorům.

Ja u Rebel_II ventilator na zdroji uplne zrusil, chladici ventilator 40mm
jsem nahradil dvema proti sobe velmi tichymi a ten ventilator trysky 25mm
jsem nahradil extra tichym 40x10mm a udelal tomu trychtyrovity nabeh.
Taky jsem dal tiche drivery na vsechny motory.

Ted ta tiskarna po zapnuti neni vubec slyset - driv ten 25mm vetilator
trysky tak divne pohvizdoval (i kdyz byl extra tichy). Az kdyz tiskne tak
se trochu ozyvaji motory a konstrukce pri nekterych rychlejsich manevrech
ale uz to nijak nerusi pri sledovani TV.