Hluk ventilatoru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 18 13:05:28 CET 2019

yeggi.com

fan silencer

úplně ten první výsledek, co vypadá jak sání u letadla. Odpovídá to všem mě
známým zákonům akustiky.

funguje to skvěle na hluk proudu vzduchu, ale pokud to píská, tak moc ne. Je
to srovnatelné, jako když ventilátor ucpu dlaní.

----- Původní zpráva -----
Od: Marek Sembol

navrhnul jsem si krabicku na novou elektroniku na Ender 3, jejiz soucasti je
ventilator (4010). A zde je problem - ventilator straslive hluci.
1) najake tipy na rozumne tichy 4010 (pripadne 4015 nato 4020) vetracek na
24V?
2) Krome samotneho ventilatoru hluci i proud vzduchu. Svisle sterbiny, ktere
jsem udelal jako "mrizku" asi nejsou zrovna stastne reseni. Jak by mela
mrizka spravne vypadat aby byl hluk co nejmensi? Jsou nejaka obecna
doporuceni?