Hluk ventilatoru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 17 13:48:09 CET 2019

Už jsem to tu psal, chlazení zdroje - hluk je u Endera 3 opravdu příšerný,
tohle na tom silně nezvládli :-(
Já plánuji na zdroj Endera přidělat veliký 120mm pomaloběžný ventilátor a
zakrýt ho komerční mřížkou z kulatého drátu, co se dodává jako konstrukční
díl k ventilátorům.
http://www.gme.cz/kovova-mrizka-pro-ventilatory-120x120mm-sunon-fg-12
Bude nutné vyříznout ve zdroji díru o průměru 120mm v místě původního
ventilátoru, stávající ventilátor půjde ze zdroje  ven...