Hluk ventilatoru

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Únor 17 08:42:05 CET 2019

Všechny hrany zakulatit, odhrotit ostré hrany vrtule.

Rovněž výrazně pomáhá snížení otáček o 5-10%.

pg

Glajc Pavel
Glajc
Pavel
 Glajc  Pavel
pavel.glajc na del.cz

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Marek Sembol" <hwm.land na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 16.02.2019 23:33
Předmět: Hluk ventilatoru

Zdravim,
navrhnul jsem si krabicku na novou elektroniku na Ender 3, jejiz soucasti je ventilator (4010). A zde je problem - ventilator straslive hluci.
1) najake tipy na rozumne tichy 4010 (pripadne 4015 nato 4020) vetracek na 24V?
2) Krome samotneho ventilatoru hluci i proud vzduchu. Svisle sterbiny, ktere jsem udelal jako "mrizku" asi nejsou zrovna stastne reseni. Jak by mela mrizka spravne vypadat aby byl hluk co nejmensi? Jsou nejaka obecna doporuceni?

Predem diky,
Marek