Vyúčtování za teplou vodu - jsem zmatený

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Únor 15 14:07:21 CET 2019

Dobrý den všem,
včera a dnes mi volali z Teplárenské, že máme o 200 m3 menší spotřebu
než jiné roky. Máme si udělat kontrolu, jinak mohou udělat opravné
vyúčtování a to je zpoplatněno.
V příloze je obrázek dvou řádků. Jeden pro teplou a jeden pro studenou
vodu. Tady se jedná samozřejmě o teplou.
Jak z těchto dat vypočítají spotřebu na byt ?

Jenom vysvětlím co jsou zkratky, které jsem pochopil.
1PR/S je přízemí nebo suterén,
Příjmení 1/43 je byt číslo jedna v domě s orientačním číslem 43. V
tabulce je to psáno do čísla 12 římskými a pak arabskými. Nevím proč.
Datum odečtu je jasný.
Nevím co je to objem a už vůbec nevím co jsou ty hausnumera za
jednotlivé měsíce.
V Teplárenské se dobře baví, že prý Enbra atd...
Ptám se tady než je budu prudit za jejich šifry.
Díky moc za každou odpověď.
Jindra Polívka