Re: Vyúčtování za teplou vodu - jsem zmatený

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Únor 15 14:12:15 CET 2019

Takový stupidní dotaz. Nevypršela vám platnost kalibrace měřičů? Mě se
stalo, že moji nájemníci nepustili do bytu člověka, který měnil měřiče, tím
pádem těm starým prošla kalibrace, a vodárny mi to napařily nějakým
prapodivným paušálem, který se počítal z plochy vynásobený koeficientem 3.
Takže mí úžasní nájemníci se odstěhovali, a mě přišla faktura na vodu za
cca 25 tisíc, kterou jsem z nich samozřejmě nikdy nedostal.