objemová hmotnost - RE: OT: Pošta a změna účtování zásilek

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pátek Únor 15 13:14:19 CET 2019

Pro nektere dodavky se pocita tzv. objemova hmotnost.

Pokud je balik rozmerny ale lehky, tak se ceni podle objemu.

Takze jak by nekdo  posilal polystyren na zatepleni, tak se pouzije objemova hmotnost.

Ono to je logicke .. zasilani toaletniho papiru dopravni sluzbou neni tezke, ale zabere hodne mista v dodavce

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.Jan Galuszka

Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:WWW.ELEKTRONIKA.CZ